آیا پودر کاری امن برای بیمار دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا پودر کاری امن برای بیمار دیالیز

در روز های ما، دیالیز می تواند کمک به طولانی شدن طول عمر افراد مبتلا به نارسایی کلیه تا حد زیادی، به طوری که آنها می توانند یک زندگی با کیفیت داشته باشد. اما آن دسته از بیماران بسیار آسان است به رو اشتها، موجب کمبود تغذیه. به منظور کمک به آنها زندگی می کنند بهتر است، کارشناسان مردم توصیه برای حفظ یک رژیم غذایی مناسب، که در حفظ تعادل تغذیه مفید است، علاوه بر آن می تواند کمک به جلوگیری از برخی عوارض ناشی از این بیماری است. چه چیزی بیشتر، می تواند اثر درمانی را افزایش دهد.

پودر کاری است که توسط بسیاری از مردم دوست، آن است که به طور گسترده ای در پخت و پز، به خصوص در ساخت کاری. سپس آن را برای بیمارانی که تحت درمان با دیالیز بی خطر است؟

مشخص شده است که بیمار با نارسایی کلیه مشکلات در تخلیه پتاسیم، بنابراین اگر در مواد غذایی بیش از حد با پتاسیم بالا در آن است، که ممکن است به Hyperpotassemia، که یک بیماری تهدید کننده زندگی منجر شود. و پودر کاری بالا از پتاسیم است، بنابراین بیماران باید به جلوگیری از آن را بخورم. علاوه بر پودر کاری، مواد غذایی زیر نیز بالا از پتاسیم است، آنها لوبیا، گوجه فرنگی، سیب زمینی، قارچ، بادام زمینی، گردو، انگور، موز، نارگیل، شکلات، قهوه، غذاهای خشک و غیره، بنابراین بیماران باید با توجه به آنها پرداخت .

علاوه بر پتاسیم، بیمار مبتلا به این بیماری نیز باید مصرف پروتئین، مایع، سدیم و فسفر کنترل، همه آنها ممکن است بیماری را بدتر کند.

به طور خلاصه، زمانی که شما برنامه رژیم غذایی، آیا آن را با توجه به شرایط مدیون خود، مطمئن شوید که آن را می توانید به اندازه کافی تغذیه بدون اضافه بار کار به کلیه خود را در همان زمان عرضه است. توجه به تغییرات رنگ، بو و طعم در غذاهای، که می تواند کمک به بهبود اشتها می شود.

اگر شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی خود نیاز دارید یا سوال دیگر در درمان نارسایی کلیه، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی نارسایی کلیه، پودر کاری، دیالیز، آیا پودر کاری امن برای بیمار دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: